Ülke

Türkiye

Şehir

İstanbul

Sektör

Holding

Beceriler

Etkili İletişim

CRM sistemi

MS Office

Şirket

Gizli

İlan Durumu
Yayın Tarihi

22 Eylül 2020

Müşteri İlişkileri Uzmanı

İşe alım danışmanlık hizmetini gerçekleştirdiğimiz Türkiye’nin önde gelen Holding’i için “Müşteri İlişkileri Uzmanı” arayışımız bulunmaktadır.

İdeal Aday:
  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi alanında en az 3 yıl deneyimli
  • Şikayet, talep yönetimi konularında iyi düzeyde bilgi ve deneyime sahip
  • MS Office programlarını ileri düzeyde kullanabilen
  • İngilizceye iyi düzeyde hakim
  • İkna ve iletişim becerileri yüksek
Görev Tanımı:
  • Periyodik müşteri ziyaretleri yaparak gelen geri bildirimleri kurum içerisinde ilgili birimler ile koordine ederek çözümünü sağlamak
  • CRM sistemi ile ilgili dış kaynağı yönetmek
  • Sorumlu olduğu alanda müşterilerden tüm kanallardan gelecek şikayet, talep ve önerilerinin zamanında ve eksiksiz olarak çözüm bulduğundan ve sonuç itibariyle müşteri memnuniyetinin üst düzeyde gerçekleştiğinden emin olmak
  • Sorumlu olduğu alanda yapılacak tüm sözleşmelerin, ödemelerin takibi, faturalaşma süreçlerinin kontrolü, zamanında sisteme girişi ve şirket hesaplarının tutarlılığını sağlamak
  • Müşteri İlişkileri Depatmanının ekip üyeleri ve tüm şirket birimleri ile koordinasyon ve uyum içerisinde çalışmak