Ülke

Türkiye

Şehir

İstanbul

Sektör

Holding

Beceriler

Etkili İletişim

CRM sistemi

MS Office

Şirket

Gizli

İlan Durumu
Yayın Tarihi

24 Şubat 2021

Müşteri İlişkileri Uzmanı

İşe alım danışmanlık hizmetini gerçekleştirdiğimiz Türkiye’nin önde gelen Holding’i için “Müşteri İlişkileri Uzmanı” arayışımız bulunmaktadır.

Görev ve Sorumluluklar:
  • Belirlenmiş olan müşteri temas stratejisine, iş akışlarına ve süreçlere uygun hareket edilmesi
  • Müşteri memnuniyetini maksimize edecek şekilde periyodik müşteri ziyaretleri yapmak, gelen geri bildirimleri kurum içerisinde ilgili birimler ile koordine etmek
  • CRM sistemi ile ilgili dış kaynağın yönetilmesi, planlanan güncellemelerin yapılması, devreye alınacak sistem için risk yönetiminin gerçekleştirilmesi ve devreye alınacak sistemin şirket stratejisi doğrultusunda zamanında, eksiksiz ve hatasız şekilde hayata geçirilmesi
  • Sorumlu olduğu alanda müşterilerden tüm kanallardan gelecek şikayet, talep ve önerilerinin zamanında ve eksiksiz olarak çözüm bulması
  • Sorumlu olduğu alanda yapılacak tüm sözleşmelerin, ödemelerin takibi, faturalama süreçlerinin kontrolü, doğruluğu, zamanında sisteme girişi ve şirket hesaplarının tutarlılığını sağlamak
  • Sorumlu olduğu alanlardaki hizmetlerin ölçüm kriterlerinin ve yöntemlerinin belirlenmesi
Yetkinlik ve Aranan Özellikler:
  • İleri Seviye MS Office
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi alanında min. 3 yıl deneyim sahibi olması
  • Şikayet, talep yönetimi konularında iyi düzeyde bilgi ve deneyim sahibi olması
  • İngilizceye iyi derecede hakim olmak
  • Etkin ikna ve iletişim becerileri
  • Etkin zaman yönetimi, planlama ve organizasyon
  • Müşteri odaklılık
  • Proaktif davranma, İş birliği geliştirme ve takımdaşlık
  • Etkin dış kaynak kullanımı ve sonuç odaklılık
  • B2B müşteri ilişkileri alanında deneyim sahibi