

Genel Eğitim Hizmetleri
CGD Business School
CGD Business School, 2007 yılında kurulmuş, sürekli gelişimi hedefleyen kurumlara yönelik çözümler sunan bir eğitim, koçluk ve değerlendirme merkezidir. Her geçen gün artan rekabet kaliteli insan kaynağını elde tutmayı, değişime ayak uydurmayı ve eğitim zorunluluğunu beraberinde getirmektedir. Bu vizyonla, müşterilerimizin hedeflerine ulaşmaları için gerekli yetkinlik, beceri ve yetenekleri belirlemekte ve geliştirmelerine yönelik eğitim çözümleri sunmaktayız. Kurumsal markamız "CGD Business School" uluslararası üst düzey yönetim tecrübesini ve saygın üniversitelerde bu alanda geliştirilmiş eğitim programlarını temsil etmektedir.
1
Önceliklerimiz
Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik özgün ve kalıcı çözümleri uluslararası standartlarda sunan, en güvenilir eğitim ve koçluk şirketi olmak
2
Birincil Hedefimiz
Müşterilerimizin çalışan kalitesini ve sürdürülebilirliğini artırmalarına kurum hedefleri ile uyumlu yetkinlikleri geliştirmelerine fırsat veren kalıcı çözümler sunmak
3
Değerlerimiz
İnovasyon
Güvenilirlik
Ortak Sorumluluk
Müşteri Memnuniyeti
•Her müşterimizin kendine özgü ihtiyaçlarına cevap vermeyi ve arzu ettikleri değişimi yaratmalarında köprü olmayı hedeflemekteyiz.
Kalite
•Kalite anlayışımız müşterilerimizin hedeflerine en hızlı, verimli ve kalıcı bir şekilde ulaşmalarına yardımcı olmaktır. Bu vizyonla, uluslararası kabul gören eğitim tekniklerini yakından takip ederken, ülkemizin sosyal yapısını da göz önünde bulundurarak müşterilerimize sağladığımız katma değeri ve hizmet kalitemizi sürekli olarak artırmayı hedeflemekteyiz.
Öğrenen Organizasyonlar
•Öğrenmenin hayat boyu süren bir etkinlik olduğuna, kurumumuzun da kendisini ve çalışanlarını sürekli geliştirdiği sürece başarılı olabileceğine inanmaktayız. Bu nedenle, hizmetlerimizin katkısını artırabilmek için sürekli gelişime önem vermekteyiz.
Uzmanlık
Sadece yetkin olduğumuz konularda hizmet vermekte ve uzmanlık alanımıza giren projelerde yer almaktayız

Metodoloji
Kurumların en çok zorlandıkları alanlardan biri alınan eğitim veya danışmanlık hizmeti sonrasında başlayan olumlu değişimin sürekliliğini sağlamaktır. Bunun bilinciyle oluşturduğumuz "Diagnostik Sistem" ile gerçekleşen eğitim süreci sonrasında ihtiyaç duyulan süre boyunca müşterilerimize destek vermeye devam ediyoruz.
Kurum içi, genel katılıma açık veya birebir eğitim programlarımız müşterilerimizin tercihlerine göre, uzmanlık alanımıza giren çeşitli tekniklerle (simülasyon, oyunlar, yaratıcı drama) desteklenmekte ve "uygulayarak/yaşayarak öğrenme" esasına dayandırılmaktadır.
Eğitimin arkasından yapılan takip ve koçluk, eğitimin faydasını ve kalıcılığını artırdığını gözlemliyoruz. Bu nedenle çalışmamız kapsamında önerdiğimiz takip sistemlerini aşağıdadır:
-
Eylem Planlarının oluşturulması ve takibi
-
Destek Grup Çalışmaları ve geribildirim
-
Takım Koçluğu, birebir mentörlük
Eğitimlerimiz

Kişisel Gelişim Eğitimleri
-
Müşteri Memnuniyeti
-
Motivasyon Becerileri
-
İletişim Teknikleri
-
Stres Yönetimi
-
Zaman Yönetimi
-
Çatışma Yönetimi
-
Duygusal Dayanıklılık
-
Geri Bildirim

Satış Teknikleri ve Müşteri İlişkileri Eğitimleri
-
Telefonda Etkili Satış
-
Mutlu Müşteriler Yaratmak
-
Satış ve Pazarlamada Son Trendler

İnsan Kaynakları Eğitimleri
-
Performans Yönetimi
-
Geri Bildirim
-
Eğitimcinin Eğitimi

Yönetimsel Eğitimler
-
Yönetici Geliştirme Projeler
-
Liderlik Çerçevesi Eğitimleri
-
Proje Yönetimi
-
Kuşak Yönetimi
-
Toplantı Yönetimi
-
Yöneticiler için NLP
-
Hedefe ulaşmada Mentorluk
-
Yönetici Koçluğu ve Bireysel Koçluk
-
Koçlukta Dinlemenin ve Soru Sormanın Rolü
Yönetici Geliştirme Eğitimleri

YÖNETİCİ GELİŞTİRME PROJELERİ
LİDERLİK ÇERÇEVESİ EĞİTİMİ
PROJE YÖNETİMİ
KUŞAK YÖNETİMİ
TOPLANTI YÖNETİMİ
YÖNETİCİLER İÇİN NLP
KOÇLUKTA DİNLEMENİN VE SORU SORMANIN ROLÜ
YÖNETİCİ KOÇLUĞU VE BİREYSEL KOÇLUK
HEDEFE ULAŞMADA MENTÖRLÜK
1. Yönetici Geliştirme Programı Tanıtımı
2. Değerlendirme Merkezi Uygulamaları
3. Katılımcı Geribildirim Toplantısı
4. Gelişim Hedeflerinin Belirlenmesi
5. Eğitim Uygulamalarına Giriş
6. Diagnostic/Reflection Seansları
7. Katılım Sertifikalarının Takdimi ve Kutlama
Program Akışı
Ara Değerlendirme Uygulamaları
Diagnostic/Reflection Sessions

1. Çeyrek Değerlendirilmesi
• Belirlenen hedeflerin sonuç analizi
• Eğitim/gelişim değerlendirme sonuçları
• Katılımcı geribildirimlerinin alınması

2. Çeyrek Değerlendirilmesi
• Belirlenen hedeflerin sonuç analizi
• Eğitim/gelişim değerlendirme sonuçları
• Katılımcı geribildirimlerinin alınması

3. Çeyrek Değerlendirilmesi
• Belirlenen hedeflerin sonuç analizi
• Eğitim/gelişim değerlendirme sonuçları
• Katılımcı geribildirimlerinin alınması
• Gelişim Programının Sonu - 3 çeyrek
döneme ilişkin genel
değerlendirme yapılması

• Tüm katılımcılara Eğitim Katılım & Başarı Sertifikalarının takdimi
• 9 Aylık Gelişim Programı sonucu tüm katılımcılarla ile birlikte kutlama